Verloren in de Lawine
bron: Lorcana Rulebook Hub Discord
Scenario:
Een Amethyst / Ruby speler (Speler 1 / P1) en een Amber Steel speler (Speler 2 / P2) zitten midden in hun spel.
P1 heeft de locatie The Library – A Gift for Belle in het spel, waarop net Chernabog's Followers – Creatures of Evil is geplaatst. Vervolgens geeft P1 de beurt door aan P2.
Tijdens hun beurt speelt P2 Avalanche. Deze kaart doet 1 schade aan alle tegenstaande personages en bant The Library – A Gift for Belle.
Mag P1 een kaart trekken via het Lost in a Book-effect van The Library - A Gift for Belle wanneer Chernabog's Followers - Creatures of Evil wordt verbannen?